Vliv Foursquare – infografika

Austin and Williams se ve svém průzkumu zeptali uživatelů Foursquare na to, jak moc jsou ovlivněni odznaky (badges), zvláštními produkty (specials), tipy a dalším.

  • 59 % uživatelů hledá na Foursquare alespoň jednou týdně nějaké místní podniky.
  • 86 % uživatelů se „začekuje“ na Foursqaure alespoň jednou denně.
  • Pro 48 % uživatelů jsou Foursqaure Badges velmi důležité.
  • U 58 % uživatelů je velmi pravděpodobné, že půjdou na nějaké místo, aby získali nějaký určitý Foursquare Badge.
  • Pro 35 % uživatelů jsou tipy na Foursquare zhruba průměrně důležité, pro 17 % velmi.
  • 34 % lidí se bude vracet na nějaké místo častěji, aby získali zpět svůj ztracený titul Mayor.
  • 19 % lidí velmi pravděpodobně půjdou na místo, na které se „začekovalo“ hodně uživatelů.

Pokud používáte Foursquare, mohly by vás zajímat podrobnější výsledky průzkumu v následující infografice.

Vliv Foursquare - infografikaZdroj: austin-williams.com