Obsahový marketing a síla videa – infografika

Video na internetu je klíčovou součástí obsahového marketingu. S dnešní technologií je video obsah levnější, jednodušeji vytvořitelný a efektivnější než kdy předtím – a B2B firmy si toho všimly.

Věděli jste, že do konce roku 2014 bude video na internetu stát za 50 % internetového trafficu (jak se v online prostředí slangově říká toku lidí)? Video je již nyní šestou nejpopulárnější strategií obsahového marketingu. 70 % obsahových marketérů vytváří online video. 58 % produkuje živé webináře a webcasty.

Jak marketéři používají video?

  • K prodeji. Propagují produkty, služby a značky.
  • Ke vzdělávání. Ke sdílení tipů, nápadů a komentářů.
  • K pobavení. Přináší obsah, který je zábavný.

Přečtěte si další zajímavé informace v infografice níže. Pokud se vám líbí, sdílejte ji na sociálních sítích.
Obsahový marketing a síla videa

Zdroj: brainshark.com