7 mýtů o email marketingu – infografika

Infografika od Alchemy Worx, profíka na email marketing, vám nyní vyvrátí 7 mýtů o email marketingu, kterým jste doteď možná i vy věřili. Které všeobecně rozšířené domněnky to jsou?

  • Uživatelé se topí v emailech od důvěryhodných značek.
  • Nejlepší čas na posílání emailů je čtvrtek v 15 h.
  • Po 6 měsících neaktivity uživatelů byste jim měli přestat zasílat emaily.
  • Uživatelé často označují emaily za spamy.
  • Pokud firmy zasílají větší množství emailů, uživatelé je začnou více ignorovat.
  • Krátký předmět emailů vám získá lepší výsledky.
  • Email končí ve složce spamy kvůli svému předmětu.

Věřili jste některým z těchto mýtů? Přečtěte si nyní v infografice, proč nejsou výše uvedené body pravdivé.

 

7 mýtů o e-mail marketingu - infografika

Zdroj: alchemyworx.com